» seo.html">بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو
seo.html">بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو

 

seo.html">سئو چیست؟

به استاندارد سازی و بهبود فاکتورهای داخلی و خارجی یک وب سایت به منظور افزایش ترافیک از طریق موتورهای جستجوگر مانند گوگل را seo.html">سئو (SEO) یا seo.html">بهینه سازی وب سایت می گویند.
 


seo.html">بهینه سازی وب به چه معناست؟ آیا تاکنون متوجه این نکته شده اید که زمانی که در وب به دنبال یک موضوع خاص می گردید و کلمات خاصی را جستجو می کنید، برخی از وب سایت ها دارای رتبه های بالاتری بوده و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند؟ این وب سایت ها که معمولا در صفحه اول موتورهای جستجوی مهم قرار گرفته اند قطعا میزان بازدید و ترافیک بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد. آیا می دانید این وب سایت ها پس از طراحی، seo.html">بهینه سازی شده اند؟ همان گونه که SEO (seo.html">بهینه سازی وب) می تواند برای وب سایت شما ترافیک و بازدیدکننده های زیادی را فراهم کند در نقطه مقابل، یک حرکت اشتباه توسط شما می تواند سایت شما را از موتور ها پنهان کرده و احتمال شناسایی سایت شما را به حداقل برساند.seo.html">سئو همچنین در ارتقاء رتبه سایت تاثیر بسزایی دارد بنابراین محتوای سایت شما می تواند در اولویت های بهتری برای کشف شدن قرار بگیرند.

چرا شما به seo.html">سئو SEO نیاز دارد ؟

seo.html">سئو به شما کمک خواهد کرد تا با افزایش رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مختلف و رسیدن به بالا ترین رتبه ها افراد جدیدی به سایت خود جذب کنید که نتیجه آن افزایش فروش محصولات و برندسازی شما ( برندینگ ) خواهد شد.

seo.html">سئو برای یک سایت مانند روح در بدن است گزارش ها و آمارها نشان داده است موفقیت یک سایت را seo.html">سئو و بازاریابی اینترنتی تضمین خواهد کرد، چراکه در حوزه بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) سایت های موفق ترند که برای موتورهای جستجو بهتر seo.html">بهینه سازی شده باشند تا رتبه (Ranking) و امتیازبیشتری را در موتورهای جستجوگر کسب کنند. آیا می دانید از حدود 2.6 میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد که 74% آنها از موتورهای جستجو برای یافتن وب سایتهای جدید و مطالب مورد نظر خود استفاده می کنند؟!

آیا می دانید پر بیننده ترین سایتها در کشور ایران گوگل و یاهو می باشند؟!

پس زمان را از دست ندهید 

  افشاری   09215411730